Frequently asked questions

Levering

We doen ons uiterste best om jullie bestellingen zo snel mogelijk te versturen. We hebben gekozen om met DPD te werken. Niet omdat ze de goedkoopste zijn, maar omdat hun dienst, de zorg en hun flexibileit het dichtst aanleunen waar wij voor willen staan.

Voor de leveringen kan je kiezen tussen een gewone levering,  een levering in een afhaalpunt of gewoon alles komen ophalen bij ons in de winkel.

Via een Track&Trace code kan je je verzending opvolgen.

Heb je een bestelling dringend nodig, dan kan je deze altijd gratis komen ophalen tijdens de kantooruren bij GIMBER zelf, mits per mail (hello@gimber.be) op voorhand te verwittigen.

Heb je specifieke vragen, stuur ons dan gerust een mailtje naar hello@gimber.be.

 

Retourneren

Als koper kan u het verzakingsrecht uitoefenen binnen veertien dagen na levering van het product of bij ondertekening van een dienstverleningsovereenkomst zonder boete en zonder opgave van redenen. Dit kan door ons schriftelijk te verwittigen per mail op het adres hello@gimber.be.  Als u zich op dit recht wenst te beroepen, moeten de producten in hun oorspronkelijke staat en verpakking worden teruggebracht naar GIMBER, Nachtegaalstraat 198, 1501 Buizingen, België, op eigen kosten en op eigen risico. Om een veilige aflevering van het pakket te garanderen, adviseren wij om een verzekerde koerierdienst te gebruiken. De koper is namelijk verantwoordelijk voor de retourzending.

De mogelijkheid tot herroeping geldt niet in het geval van levering van goederen die specifiek voor  de consument zijn vervaardigd of die een duidelijk persoonlijk karakter hebben.  Retourzendingen onder rembours worden niet aanvaard.  De terugbetaling wordt gedaan op de door u opgegeven rekeningnummer na ontvangst en nazicht van de terugzending.